Визначення рівня досягнень дітей раннього віку  2024-2025 н.р. (вересень)

відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

Групи «Дзвіночок»
К-сть дітей                   24 вересень  травень
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність  4 10  8  2         
Особистісна компетентність  4 8 10 2        
Рухова компетентність  4 10 10 0        
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність  4 10  9  1         
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність  4 10 9 1        
Навички, орієнтовані на сталий розвиток  4 10  9  1         
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність  4 10  9  1         
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність  15 6  3   0        
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 4  10  9 1         
Логіко-математична компетентність 4  10  9 1         
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність  1  9 13  1        
Комунікативна компетентність  5  5  13 1         

 

Визначення рівня досягнень дітей ІІ молодша група  2024-2025 н.р.

відповідно до Базового компоненту  дошкільної освіти

Групи «Соняшник» “Рушничок” “Смерічка”
К-сть дітей   24/25/24 вересень вересень вересень
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 9 4 6 5 7 10 6 2 2 10 10 2
Особистісна компетентність 8 5 7 4 5 11 7 2 2 10 10 2
Рухова компетентність 10 3 5 6 5 11 7 2 3 15 6 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 7 5 7 5 5 10 7 3 3 10 9 2
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 8 6 6 4 5 10 8 2 4 14 4 2
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 7 8 4 5 5 7 8 5 4 14 4 2
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 9 3 6 6 5 10 5 5 5 10 7 2
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність 10 3 5 6 8 10 5 2 4 14 4 2
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 9 3 4 8 10 3 10 2 4 14 4 2
Логіко-математична компетентність 8 4 5 7 7 7 8 3 3 10 9 2
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 7 2 5 10 5 10 5 5 3 10 9 2
Комунікативна компетентність 8 3 5 8 6 9 5 5 4 10 8 2

Визначення рівня досягнень дітей середньої група  2024-2025 н.р.

відповідно до Базового компоненту  дошкільної освіти

Групи «Гуцулочка» “Ромашка” “Писанка”
К-сть дітей   23/24/23 вересень вересень вересень
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 6 7 10 0 7 8 8 1 8 7 7 1
Особистісна компетентність 6 8 9 0 7 10 4 3 4 9 9 1
Рухова компетентність 8 10 5 0 8 8 5 3 10 9 3 1
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 7 7 9 0 6 7 7 4 8 10 4 1
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 5 8 10 0 7 7 8 2 8 8 6 1
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 4 7 12 0 8 9 4 3 7 8 7 1
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 6 8 9 0 8 7 7 2 10 8 4 1
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність 7 8 8 0 10 8 6 0 12 7 3 1
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 6 7 10 0 9 7 7 1 6 10 6 1
Логіко-математична компетентність 6 7 10 0 9 6 7 1 5 9 8 1
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 5 6 12 0 8 7 8 1 10 8 4 1
Комунікативна компетентність 5 7 11 0 7 7 8 2 12 7 3 1

Визначення рівня досягнень дітей старших груп  2024-2025 н.р.

відповідно до Базового компоненту  дошкільної освіти

Групи «Віночок» “Бджілка” “Калина”
К-сть дітей   27/24/24 вересень вересень вересень
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 7 11 10 0 10 8 5 1 8 13 3 0
Особистісна компетентність 6 10 8 2 11 6 5 2 9 8 7 0
Рухова компетентність 10 10 7 0 15 5 4 0 6 14 4 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 6 10 9 2 14 5 3 2 8 10 6 0
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 8 10 8 1 15 6 3 0 9 9 6 0
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 8 10 8 1 12 5 5 2 9 10 5 0
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 7 10 9 1 17 3 3 1 13 9 2 0
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність 8 9 8 2 10 13 1 0 7 12 5 0
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 7 10 9 1 16 3 2 3 10 9 4 1
Логіко-математична компетентність 7 10 9 1 14 5 3 2 7 11 5 1
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 6 10 9 2 12 8 2 2 5 14 4 1
Комунікативна компетентність 8 9 8 2 12 7 3 2 6 13 4 1

Узагальнені показники засвоєння дітьми

 вимог програми розвитку дитини дошкільного віку

«Українське дошкілля» та освітніми напрямами

Базового компонента дошкільної освіти

  2023-2024 н.р.

Групи

Освітні лінії

Особистість

дитини,

%

Дитина в

соціумі,

%

Дитина

в природному

довкіллі,

%

Дитина в світі

мистецтва,

%

Дитина

в сенсоро-

пізнавальному

просторі,

%

Гра

дитини,

%

Мовлення дитини,

%

Ранній вік
Дзвіночок 63 50 49 54 70 64 51
Середні показники 63 50 49 54 70 64 51
Молодший дошкільний вік
Писанка 81 83 68 76 73 87 63
Гуцулочка 81 83 82 78 76 87 75
Ромашка 84 85 81 82 79 84 74
Середні

показники

82 83,6 77 76 76 86 70.7
Середній дошкільний вік
Віночок 87 82 85 83 80 90 75
Бджілка 85 83 80 82 82 91 80
Калина 82 91 83 76 85 88 76
Середні

Показники

84,6 85 82 78 80 88 74
Старший дошкільний вік
Рушничок 92 87 83 92 90 92 80
Смерічка 72 90 81 91 89 85 80
Соняшник 91 83 84 93 92 91 77
Середні

показники

85,3 86.6 82.7 92 91 89.3 79,6
Середні

показники

по ЗДО

79 80 72 75 79 84 68

Визначення рівня досягнень дітей раннього віку за 2022-2023 н.р.

відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

Групи   «Дзвіночок»  
К-сть дітей   29  
Рівень засвоєння         В Д С П        
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність         20 6 3 0        
Особистісна компетентність         21 6 2 0        
Рухова компетентність         24 5 0 0        
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність         22 5 2 0        
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність         18 9 2 0        
Навички, орієнтовані на сталий розвиток         13 11 3 2        
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність         18 5 6 0        
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність         26 3 0 0        
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність         20 8 1 0        
Логіко-математична компетентність         19 7 3 0        
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність         17 7 0 0        
Комунікативна компетентність         21 3 0 0        

 

Визначення рівня досягнень дітей ІІ молодших груп за 2022-2023 н.р.

відповідно до Базового компоненту  дошкільної освіти

Групи “Віночок” “Бджілка” “Калина”
К-сть дітей 29 28 29
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 0 12 17 0 5 16 6 1 2 12 15
Особистісна компетентність 0 12 17 0 0 15 13 0 13 15 1
Рухова компетентність 0 15 14 0 5 17 6 0 19 10
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 0 12 17 0 1 13 13 1 0 13 16
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 0 12 17 0 1 13 14 0 0 7 21 1
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 0 14 15 0 0 13 15 0 0 8 21
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 0 10 18 1 1 14 13 0 0 6 23 0
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність 0 14 15 0 4 12 12 0 0 10 19 0
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 0 13 16 0 0 9 18 1 0 5 24 0
Логіко-математична компетентність 0 14 14 1 0 11 16 1 0 5 20 2
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 0 7 21 1 0 11 16 1 0 2 25 2
Комунікативна компетентність 0 7 22 0 2 12 12 2 0 1 27 1

 

Визначення рівня досягнень дітей середніх груп за 2022-2023 н.р.

відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

Групи “Соняшник” “Рушничок” “Смерічка”
К-сть дітей 32 30 30
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 0 10 21 1 1 1 28 0 6 10 13 1
Особистісна компетентність 0 10 22 0 1 1 28 0 8 15 7
Рухова компетентність 0 8 24 0 1 4 25 0 6 19 5
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 0 6 26 0 3 9 18 0 5 9 16
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 3 5 24 0 5 4 21 0 7 16 7
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 1 5 25 1 3 5 22 0 6 14 6
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 0 9 23 0 1 5 24 0 8 13 9
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність 3 9 20 0 5 10 15 0 10 4 7
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 0 8 24 0 5 4 21 0 5 15 10
Логіко-математична компетентність 0 10 22 0 5 3 22 0 4 20 6
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 0 7 24 1 4 8 18 0 8 9 13
Комунікативна компетентність 0 9 22 1 3 10 17 0 7 9 14

 

Визначення рівня досягнень дітей старших груп за 2022-2023 н.р.

відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти

Групи “Гуцулочка” “Ромашка” “Писанка”
К-сть дітей 30 29 29
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 29 1 0 0 15 13 1 0 20 8 1 0
Особистісна компетентність 14 16 0 0 0 22 7 0 10 8 10 1
Рухова компетентність 12 18 0 0 10 15 4 0 11 15 3 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 10 4 15 0 12 16 1 0 12 16 1 0
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 13 13 3 0 10 12 7 0 14 11 2 0
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 15 5 0 10 19 0 17 11 1
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 8 12 10 0 9 14 7 0 9 13 6 1
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність 15 14 1 0 14 14 1 0 15 14 0
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 9 15 6 0 7 17 5 0 9 18 2 0
Логіко-математична компетентність 10 11 9 0 8 15 6 0 9 18 1 1
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 10 3 17 0 3 15 11 0 6 6 16 1
Комунікативна компетентність 10 1 18 0 0 17 9 0 6 16 6 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
24 − 15 =